To contact us Click HERE
In order to raise awareness on homelessness, Publicis Conseil and Samusocial, an emergency service dedicated to help this people, put the spectators in the shoes of a homeless person on the streets of Paris. Under the concept «The street, Easy to enter, Hard to escape» this "real-time" 24-hour web film recorded through glasses with a built-in camera shows the difficulties homeless people face in getting off the street and drive support for Samusocial, who work tirelessly to help them succeed.
(Con la intención de generar conciencia social sobre los sin techo, Publicis Conseil y Samusocial, un servicio de emergencia dedicado a las personas sin hogar, ponen a la gente en los zapatos de una de estas personas en las calles de ParÃs. Bajo el concepto «La calle, fácil de entrar, difÃcil de escapar» este video-web de 24 horas de duración grabado a través de unas gafas con cámara integrada muestra las dificultades que los sin techo tienen para salir de la calle y orienta el apoyo popular hacia Samusocial, organización que trabaja incansablemente para ayudarles a triunfar.)
Agency: Publicis Conseil / Publicis Net, Paris, France
General Manager: Jean-Patrick Chiquiar
Chief Creative Officer: Olivier Altmann
Creative Director: Veronique Sels
Art Director: Quentin Schweitzer
Copywriters: Veronique Sels & Daniel Chandler
Film Directors: 4 homeless people
Production Company Producer: Marcassin
TV Producers: Tim Rosenberg, Pierre Marcus (WAM)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder