20 Eylül 2012 Perşembe

KitKat - Have a Breakism

Rijksmuseum Twenthe in the Netherlands is running the Abstract USA exhibition from September 2010 through February 2011. In line with the succesful KitKat slogan, the agency added one more work of art to the collection, a painting that has no meaning whatsoever, to give people a break from all the modern art with multiple layers and deeper meanings. The big red canvas is what it is. Have a Break, Have a KitKat.

(El Rijksmuseum Twenthe de Holanda alberga la exposición Abstract USA desde Septiembre de 2010 hasta Febrero de 2011. En linea con el exitoso slogan de KitKat, la agencia añadió una nueva obra de arte a la colección, un cuadro sin significado alguno, para dar a los espectadores un descanso de todo el arte moderno y sus múltiples capas con profundos significados. El gran lienzo rojo es lo que es. Tómate un respiro. Toma un Kit Kat.)




Agency: UbachsWisbrun/JWT, Amsterdam, The Netherlands
Creative Directors: Martijn van der Werf & Thijs de Boer
Art Director: Marco Sluijter
Copywriter: Jeroen de Korte

Published: December 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder